FAQ’s

Wycena usługi, przygotowanie oferty

Skontaktuj się z naszą firmą mailowo biuro@czystyefekt.pl podając jak najwięcej szczegółów dotyczących usługi, w szczególności lokalizację, przybliżony metraż oraz częstotliwość sprzątania, a nasz doradca na pewno wróci do Ciebie z odpowiedzią.
Im więcej informacji zawrzesz w mailu, tym szybciej nasz specjalista będzie w stanie wycenić usługę. Do podstawowych zaliczyć trzeba przede wszystkim rodzaj usługi (cykliczne usługi, jednorazowe usługi, sprzątanie poremontowe itp.), miejscowość, metraż i rodzaj obiektu. Całą resztą zajmie się nasz przedstawiciel wykonując wizję lokalną na Państwa obiekcie.
Usługi świadczymy na terenie woj. małopolskiego, śląskiego, opolskiego, łódzkiego, dolnośląskiego, mazowieckiego. Prace jednorazowe, szczególnie wielkopowierzchniowe realizujemy na ternie całego kraju.
W skład usługi wliczone są wszystkie czynności niezbędne do utrzymania czystości w budynkach biurowych tj. sprzątanie pomieszczeń biurowych, kuchni, toalet, holi/korytarzy, sal konferencyjnych
i innych wskazanych pomieszczeń. Dodatkowo nasi klienci otrzymują corocznie w cenie pranie wykładzin dywanowych czy mycie okien.
Tak, wykonujemy również usługi sprzątania poremontowego. Skontaktuj się proszę z nami pod adresem biuro@czystyefekt.pl.
Tak, nasze usługi świadczymy 7 dni w tygodniu przez całą dobę. Częstotliwość i godziny pracy ustalamy zawsze razem z Państwem. Obecność naszych pracowników na obiekcie dostosowywana jest zawsze do rytmu, w którym działa firma.

Realizacja umowy

Przed przystąpieniem do pracy zawsze razem z Państwem omawiamy zakres czynności oraz częstotliwość pracy naszego personelu. Doradzamy, jak ułożyć grafik, tak aby był jak najlepiej dostosowany do specyfiki pracy danego obiektu. Sprzątanie może odbywać się wcześnie rano, w trakcie dnia, wieczorem lub w nocy, a także podczas pracy Państwa pracowników bądź po zamknięciu obiektu.
To my zapewniamy środki czystości w odpowiednich ilościach. Dysponujemy profesjonalnymi produktami, które są jednocześnie niezwykle skuteczne oraz bezpieczne dla środowiska naturalnego i osób, które mają z nimi styczność. Poza sprzątaniem możemy zadbać także o zaopatrzenie obiektu w niezbędne artykuły higieniczne (m.in. mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, odświeżacze powietrza i tym podobne artykuły).
Świadczymy usługi nawet wtedy, gdy klient nie jest w stanie być obecny w danym miejscu. Na czas nieobecności klienta możemy sporządzić protokół przekazania kluczy, w tym czasie w pełni odpowiadamy za powierzony lokal. Jesteśmy również w stanie tak dopasować czas wykonywanych usług, aby klient nie musiał zmieniać swoich planów.
Każdemu klientowi zostaje przydzielony opiekun na cały okres trwania kontraktu. Każdy
z opiekunów systematycznie kontroluje jakość pracy naszych pracowników. Kontrole zazwyczaj odbywają się niezapowiedzianie, najczęściej na zakończenie danego dnia, tak aby personel mógł dokonać ewentualnych poprawek. Kontrole oczywiście są uzgadniane z Klientem, jeśli jest taka potrzeba.
Za rekrutację odpowiada nasz wewnętrzny dział HR. Personel pracujący w naszej firmie jest starannie dobierany. Rekrutujemy pracowników za pośrednictwem czołowych platform na których zamieszczamy ogłoszenia o pracę. Kandydatów wybieramy pod kątem potrzeb Klienta. Zatrudnieni pracownicy są szkoleni ściśle z zakresem obowiązków na danym obiekcie. Pracownicy posiadają wszystkie potrzebne i aktualne badania, zaświadczenia oraz ubezpieczenia.

Rozwiązywanie problemów

W razie pojawienia się wątpliwości dotyczących jakości wykonywanych przez nas usług prosimy
o natychmiastową informację. Zastrzeżenia można zgłosić bezpośrednio do osoby sprzątającej
z której są Państwo niezadowoleni. Można również złożyć reklamację bezpośrednio do przydzielonego opiekuna (koordynatora) bądź do naszego biura biuro@czystyefekt.pl. Na pewno znajdziemy dobre rozwiązanie.
Czas pracy w dużej mierze zależy od preferencji klienta. Dostosujemy się, gdy nie chcesz, aby sprzątanie odbywało się w czasie pracy Twoich pracowników. Możemy pracować zarówno przed jak i po czasie pracy.
Tak, oczywiście. Jeżeli nie jesteś zadowolony z pracy przydzielonej osoby zgłoś to do swojego opiekuna.
Każdym Klientem opiekuje się dedykowany koordynator obiektu, który systematycznie nadzoruje prace ekipy sprzątającej, sprawdza jakość świadczonych usług, a także na bieżąco pozostaje
w kontakcie z Państwem. Koordynator obiektu jest monitorowany bezpośrednio przez Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Koordynator ma z góry określony plan wizyt na podległym obiekcie, w trakcie takiej wizyty spotyka się z Klientem i pracownikiem. Stale monitoruje jakość pracy, poprzez sprawdzenie czystości na obiekcie.
Dzięki dużemu zapleczu kadrowemu gwarantujemy natychmiastowe zastępstwo pracownika, który nie może przyjść do pracy. W sytuacji, gdy zachodzą jakiekolwiek zmiany kadrowe nie muszą Państwo zawracać sobie głowy, ponieważ to my przeszkolimy i wprowadzimy nowych pracowników w zakres ich obowiązków.
Obowiązkowa wpłata na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych to opłata, której dokonuje pracodawca zatrudniający co najmniej 25 pracowników w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy i nie zatrudnia wymaganej ustawą o rehabilitacji liczby pracowników niepełnosprawnych. Można jednak obniżyć te wpłaty, jeśli korzysta się z ulg. Nasza firma gwarantuje odpis na PFRON w wysokości maksymalnie 40%.
Obniżenie przysługuje maksymalnie do wysokości 50% wpłaty na Fundusz, do której zobowiązany jest pracodawca w danym miesiącu. Pozostałą kwotę niewykorzystanej ulgi nabywca może uwzględnić w kolejnych miesiącach, jednak przed okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia uzyskania informacji o kwocie obniżenia. Dowiedz się więcej na temat ulgi PFRON bądź skontaktuj się bezpośredni z naszym doradcą.

Bezpieczeństwo, ubezpieczenie

Aby zapewnić klientom bezpieczeństwo posiadamy wielomilionowe ubezpieczenie OC prowadzonej działalności. Więcej informacji na ten temat z pewnością udzieli nasz doradca.
Podczas rekrutacji nowego pracownika zwracamy szczególną uwagę na doświadczenie takiej osoby, jak również weryfikujemy jej umiejętności. W miarę możliwości przenosimy naszych wieloletnich pracowników na nowy obiekt. Nasi pracownicy i Państwa ocena ich pracy może też mieć miejsce podczas tzw. sprzątania testowego, które odbywa się pod nadzorem koordynatora. Dopiero, po "zaliczeniu" takiego zadania, pracownik zostaje skierowany na docelowy obiekt. Przez pierwszy miesiąc zatrudnienia pracownik jest również pod szczególnym nadzorem przydzielonego opiekuna, tak aby wdrożenie kontraktu przebiegło sprawnie, bez obciążania osób oddelegowanych ze strony Klienta.

PFRON

Obowiązkowa wpłata na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych to opłata, której dokonuje pracodawca zatrudniający co najmniej 25 pracowników w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy i nie zatrudnia wymaganej ustawą o rehabilitacji liczby pracowników niepełnosprawnych. Można jednak obniżyć te wpłaty, jeśli korzysta się z ulg. Nasza firma gwarantuje odpis na PFRON w wysokości maksymalnie 40%.
Obniżenie przysługuje maksymalnie do wysokości 50% wpłaty na Fundusz, do której zobowiązany jest pracodawca w danym miesiącu. Pozostałą kwotę niewykorzystanej ulgi nabywca może uwzględnić w kolejnych miesiącach, jednak przed okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia uzyskania informacji o kwocie obniżenia. Dowiedz się więcej na temat ulgi PFRON bądź skontaktuj się bezpośredni z naszym doradcą.

COVID-19

Tak, usługi są realizowane bez przerwy z zachowaniem procedur bezpieczeństwa.
Wdrożyliśmy specjalne procedury dotyczące m.in. obowiązku noszenia środków ochrony osobistej oraz zachowania dystansu społecznego. Podczas realizacji większych zleceń, nasi pracownicy pracują w systemie zmianowym.
Tak, od początku pandemii współpracujemy z jednym wyspecjalizowanym podmiotem na terenie całego kraju. Dysponujemy odpowiednimi poświadczeniami skuteczności.