Wyceń Sprzątanie!
Home Case Studies Przemysł Jak poprawiliśmy jakość sprzątania produkcji i magazynu, dzięki naszym nowoczesnym rozwiązaniom?

Jak poprawiliśmy jakość sprzątania produkcji i magazynu, dzięki naszym nowoczesnym rozwiązaniom?

Nowoczesna firma sprzątająca - jak poprawiśmy jakość sprzątania dzięki naszym nowoczesnym rozwiązaniom?

Firma: Ogólnopolski producent maszyn przemysłowych

Problem/wyzwanie klienta:

Jako firma produkcyjna specjalizującej się w produkcji maszyn, zdaliśmy sobie sprawę, że utrzymanie czystości w naszym magazynie i hali produkcyjnej jest kluczowe dla efektywności i bezpieczeństwa naszych operacji. W przeszłości mieliśmy jednak poważne problemy z firmami sprzątającymi. Największe z nich to:

  1. Niestabilność jakości usług: Poprzednie firmy nie zapewniały stałej jakości usług sprzątających, co skutkowało okresami, w których nasza produkcja była narażona na ryzyko z powodu niewłaściwie utrzymanej czystości.
  2. Trudność w monitorowaniu pracy: Brakowało nam narzędzi do skutecznego monitorowania, czy wszystkie obszary magazynu i hali produkcyjnej zostały posprzątane zgodnie z umową.
  3. Trudności w przejściu od jednej firmy sprzątającej do drugiej: Obawialiśmy się skomplikowanego i czasochłonnego procesu zmiany firmy sprzątającej, który mógłby wpłynąć na naszą codzienną działalność.

Nasze rozwiązanie problemu

Po wielu poszukiwaniach zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą sprzątającą Czysty Efekt. To był dobry wybór.

  1. Stabilność jakości usług: Czysty Efekt wprowadził aplikację do przeprowadzania audytów czystości. Stale, po upłynięciu wcześniej ustalonego czasu, koordynatorzy Czystego Efektu wykonują szczegółowy audyt, dokumentując stan poszczególnych obszarów. Raporty są następnie automatycznie wysyłane na nasz adres e-mail w formie prostych i czytelnych raportów.  Dużym plusem jest to, że schemat raportu został przygotowany wspólnie z nami, dzięki czemu mieliśmy wpływ na elementy, które potem są raportowane. Dzięki rzetelnym raportom ze zdjęciami i dodatkowymi komentarzami, posiadamy informacje o stanie czystości bez konieczności dodatkowej weryfikacji naszych pracowników. Bardzo wygodne rozwiązanie, które oszczędziło sporo czasu naszej kadrze.
  2. Monitorowanie pracy: Integracja aplikacji do audytów czystości pozwala nam na bieżąco monitorować stan czystości. Regularne raporty wysyłane na nasz e-mail jasno pokazują, jakie prace zostały wykonane, w jakim zakresie i kiedy. To daje nam pełną przejrzystość i kontrolę nad jakością wykonywanych usług, bez konieczności angażowania dodatkowego czasu i zasobów.
  3. Bezproblemowe przejęcie sprzątania: Czysty Efekt chwali się, że opracowała system bezproblemowego przejęcia sprzątania po innej firmie sprzątającej. Szczerze mówiąc i tak spodziewaliśmy się trudnej przeprawy... Ale firma mile nas zaskoczyła. Całe procesy organizacyjne i formalności zostały w pełni przejęte przez Czysty Efekt. Przejście odbyło się płynnie i bezproblemowo, co pozwoliło nam skupić się na naszej podstawowej działalności bez obaw o zakłócenia w codziennej pracy. Zmiana faktycznie okazała się prosta. Zmiana skutecznie odciążyła naszą administrację.

Dodatkowo, jako klienci firmy Czysty Efekt korzystamy z ulgi na PFRON, co przekłada się na oszczędności w wysokości 30% kosztów usługi sprzątającej. Ulga na PFRON to duży plus, który powoduje naprawdę spore oszczędności.

Podsumowanie:

Współpraca z firmą sprzątającą Czysty Efekt okazała się dobrym rozwiązaniem dla naszej firmy. Dzięki ich narzędziom do monitorowania jakości usług, regularnym raportom oraz płynnemu procesowi przejęcia sprzątania, udało nam się znacząco poprawić standardy czystości w naszym magazynie i hali produkcyjnej. Stała jakość usług, przejrzystość monitorowania oraz oszczędności finansowe związane z ulgą na PFRON sprawiają, że Czysty Efekt jest dla nas idealnym partnerem w utrzymaniu czystości i higieny. Możemy śmiało polecić tę firmę.

crossmenuarrow-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram