Sprzątanie wielkopowierzchniowych sklepów czy centrów handlowych przede wszystkim nie powinno przeszkadzać klientom w zakupach, a obsłudze i personelowi w wykonywaniu ich obowiązków. Dobrze o tym wiemy, dlatego przed przystąpieniem do pracy ustalamy wspólnie z Klientem zakres czynności, częstotliwość pracy, a także poznajemy charakterystyczne elementy, o których musimy pamiętać w trakcie wykonywanych zadań.
Rodzaje urządzeń i środków czyszczących dobieramy do typów zabrudzeń, powierzchni handlowej oraz posiadanego asortymentu. Dbamy, aby prace prowadzone były w sposób bezpieczny, z zachowaniem środków ostrożności związanych m.in. z branżą spożywczą.
Nasi pracownicy pojawiają się w pracy codziennie, dbamy o ich czysty i schludny wizerunek, a jeżeli pojawią się jakieś zastrzeżenia czy sugestie zawsze do Państwa dyspozycji jest dedykowany koordynator.
Posiadamy doświadczenie w obsłudze marketów spożywczych
Legalnie zatrudniamy pracowników, którzy są filarem naszych działań
Jesteśmy pewnym partnerem biznesowym za którym stoi duża grupa kapitałowa 4WORKERS Sp. z o.o.
Posiadamy wysokie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Klientowi dedykujemy stałą i przeszkoloną kadrę – dzięki czemu unikamy każdorazowego tłumaczenia zakresu obowiązków
Gwarantuje środki czystości w odpowiednich ilościach
Czysty Efekt posiada doświadczenie w sprzątaniu powierzchni handlowych, szczególnie marketów spożywczych. Zdajemy sobie sprawę, że klienci wymagają od nas przede wszystkim subtelności i bycia „niezauważalnym” podczas wykonywania swoich obowiązków.
Przed przystąpieniem do sprzątania sklepów koordynator kontraktu jedzie na miejsce i zapoznaje się z obiektem. Rozmawia z klientem na temat oczekiwań, specyfiki danego sklepu czy natężenia ruchu. Poznaje charakter miejsca, żeby jak najlepiej dobrać środki czyszczące i maszyny, których w późniejszym czasie będzie używała ekipa sprzątająca.
Sprzątanie powierzchni handlowych czy to w galeriach handlowych czy też w marketach spożywczych to wyzwanie dla personelu sprzątającego. Nasi pracownicy dobrze wiedzą, jak sprzątać, żeby zadbać o bezpieczeństwo klientów, a także o ich spokój i najwyższą formę komfortu podczas robienia zakupów. Personel Czystego Efektu podczas szkoleń poprzedzających pracę w danym obiekcie jest szczególnie uczulany na różnorakie zachowania klientów, które mogą wystąpić podczas ich pracy. Podczas pracy przestrzegamy wszelkich norm. Zapewniamy, że nasi pracownicy mają wszystkie potrzebne i wymagane dokumenty oraz zaświadczenia, również te potrzebne do pracy w branży spożywczej.
Sprzątając sklepy dobrze pamiętamy o usuwaniu trudnych zabrudzeń, czyszczeniu posadzek czy regałów. Używamy do tego specjalistycznego sprzętu jak automaty szorująco-zbierające czy wielofunkcyjne odkurzacze komercyjne. Do sprzątania powierzchni handlowych, a w szczególności do sprzątania witryn sklepowych, czyszczenia przeszkleń, szyb oraz okien wykorzystujemy wodę osmotyczną. Jest to woda demineralizowana, czyli pozbawiona minerałów, a do tego bardzo miękka. Myjąc witryny sklepowe nie zostawiamy zacieków i smug, a dodatkowo powierzchnie myte wodą osmotyczną przez dłuższy czas zachowują czystość.
Sprzątając powierzchnie handlowe oferujemy także uzupełnianie artykułów higienicznych w toaletach i pomieszczeniach socjalnych. Zawsze na początku, w trakcie omawiania warunków współpracy z klientem ustalamy zakres oraz częstotliwość pracy. Nasze obowiązki możemy wykonywać w dzień lub w nocy, siedem razy w tygodniu. Sprzątając sklepy jesteśmy elastyczni, dlatego to klient wybiera dogodny dla niego termin, a my dostosowujemy się do jego potrzeb.
Dzięki naszemu doświadczeniu w branży czystościowej, dobrze wiemy jak ważne jest posiadanie rozbudowanej sieci pracowników, których w razie potrzeby można szybko zamienić. Często dostajemy informację od naszych klientów, że te błyskawiczne zamiany osób, które nie mogą pojawić się w pracy są dla nich bardzo ważne i pozwalają im czuć się komfortowo i bezpiecznie współpracując z nami.