Sprzątanie powierzchni handlowych

Sprzątanie wielkopowierzchniowych sklepów czy centrów handlowych przede wszystkim nie powinno przeszkadzać klientom w zakupach, a obsłudze i personelowi w wykonywaniu ich obowiązków. Dobrze o tym wiemy, dlatego przed przystąpieniem do pracy ustalamy wspólnie z Klientem zakres czynności, częstotliwość pracy, a także poznajemy charakterystyczne elementy, o których musimy pamiętać w trakcie wykonywanych zadań.

Rodzaje urządzeń i środków czyszczących dobieramy do typów zabrudzeń, powierzchni handlowej oraz posiadanego asortymentu. Dbamy, aby prace prowadzone były w sposób bezpieczny, z zachowaniem środków ostrożności związanych m.in. z branżą spożywczą.

Nasi pracownicy pojawiają się w pracy codziennie, dbamy o ich czysty i schludny wizerunek, a jeżeli pojawią się jakieś zastrzeżenia czy sugestie zawsze do Państwa dyspozycji jest dedykowany koordynator.

Oferujemy:

  • usuwaniem trudnych zabrudzeń

  • pozbywaniem się nieprzyjemnych zapachów,

  • czyszczeniem i polimeryzacją podłóg oraz posadzek,

  • sprzątaniem witryn sklepowych

  • myciem powierzchni różnego typu

  • czyszczeniem przeszkleń, szyb oraz okien

  • utrzymanie czystości w toaletach (mycie armatury sanitarnej, płytek ściennych, luster, dezynfekcja)

  • uzupełnianiem artykułów higienicznych w pomieszczeniach socjalnych i toaletach.

Dlaczego my?

Posiadamy doświadczenie w obsłudze marketów spożywczych

Legalnie zatrudniamy pracowników, którzy są filarem naszych działań

Jesteśmy pewnym partnerem biznesowym za którym stoi duża grupa kapitałowa 4WORKERS Sp. z o.o.

Posiadamy wysokie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

Klientowi dedykujemy stałą i przeszkoloną kadrę – dzięki czemu unikamy każdorazowego tłumaczenia zakresu obowiązków

Gwarantuje środki czystości w odpowiednich ilościach

Czysty Efekt posiada doświadczenie w sprzątaniu powierzchni handlowych, szczególnie marketów spożywczych. Zdajemy sobie sprawę, że klienci wymagają od nas przede wszystkim subtelności i bycia „niezauważalnym” podczas wykonywania swoich obowiązków.

Wizja lokalna przed przystąpieniem do sprzątania powierzchni handlowych

Przed przystąpieniem do sprzątania sklepów koordynator kontraktu jedzie na miejsce i zapoznaje się z obiektem. Rozmawia z klientem na temat oczekiwań, specyfiki danego sklepu czy natężenia ruchu. Poznaje charakter miejsca, żeby jak najlepiej dobrać środki czyszczące i maszyny, których w późniejszym czasie będzie używała ekipa sprzątająca.

Dobrze wyszkolona kadra sprzątająca

Sprzątanie powierzchni handlowych czy to w galeriach handlowych czy też w marketach spożywczych to wyzwanie dla personelu sprzątającego. Nasi pracownicy dobrze wiedzą, jak sprzątać, żeby zadbać o bezpieczeństwo klientów, a także o ich spokój i najwyższą formę komfortu podczas robienia zakupów. Personel Czystego Efektu podczas szkoleń poprzedzających pracę w danym obiekcie jest szczególnie uczulany na różnorakie zachowania klientów, które mogą wystąpić podczas ich pracy. Podczas pracy przestrzegamy wszelkich norm. Zapewniamy, że nasi pracownicy mają wszystkie potrzebne i wymagane dokumenty oraz zaświadczenia, również te potrzebne do pracy w branży spożywczej.

Szeroki zakres obowiązków

Sprzątając sklepy dobrze pamiętamy o usuwaniu trudnych zabrudzeń, czyszczeniu posadzek czy regałów. Używamy do tego specjalistycznego sprzętu jak automaty szorująco-zbierające czy wielofunkcyjne odkurzacze komercyjne. Do sprzątania powierzchni handlowych, a w szczególności do sprzątania witryn sklepowych, czyszczenia przeszkleń, szyb oraz okien wykorzystujemy wodę osmotyczną. Jest to woda demineralizowana, czyli pozbawiona minerałów, a do tego bardzo miękka. Myjąc witryny sklepowe nie zostawiamy zacieków i smug, a dodatkowo powierzchnie myte wodą osmotyczną przez dłuższy czas zachowują czystość.

Elastyczność jest dla nas ważna

Sprzątając powierzchnie handlowe oferujemy także uzupełnianie artykułów higienicznych w toaletach i pomieszczeniach socjalnych. Zawsze na początku, w trakcie omawiania warunków współpracy z klientem ustalamy zakres oraz częstotliwość pracy. Nasze obowiązki możemy wykonywać w dzień lub w nocy, siedem razy w tygodniu. Sprzątając sklepy jesteśmy elastyczni, dlatego to klient wybiera dogodny dla niego termin, a my dostosowujemy się do jego potrzeb.

Dzięki naszemu doświadczeniu w branży czystościowej, dobrze wiemy jak ważne jest posiadanie rozbudowanej sieci pracowników, których w razie potrzeby można szybko zamienić. Często dostajemy informację od naszych klientów, że te błyskawiczne zamiany osób, które nie mogą pojawić się w pracy są dla nich bardzo ważne i pozwalają im czuć się komfortowo i bezpiecznie współpracując z nami.

kompleks biurowców, 20 etatów tylko na drugiej zmianie
rozmawiamy
Sprzątamy
halę produkcyjną 7500 m2 oraz 2500 m2 biurowca
natychmiastowe-zastępstwo
Obsługujemy
market spożywczy – 5 etatów, 3 zmiany
natychmiastowe zastępstwo
Obsługujemy
biuro projektowe – 2 razy w tygodniu, 250 m2
profesjonalna-ekipa
Sprzątamy
biuro dla IT – 5 razy w tygodniu, 1500 m2
profesjonalna-ekipa
Sprzątamy