Sprzątanie biur i biurowców

Sprzątanie biur i biurowców jest poprzedzone spotkaniem z Państwem i wizja lokalną naszego pracownika. Podczas wizji lokalnej zwracamy uwagę i wykrywamy istotne elementy na które nasz personel sprzątający musi zwrócić uwagę.

Doradzimy jak najlepiej ułożyć grafik sprzątania; wiemy jak ważne jest to, aby obecność naszego pracownika była dostosowana do rytmu funkcjonowania biura. Sprzątanie biur może odbywać się raz w tygodniu, codziennie, w dzień, czy jeżeli jest taka potrzeba to w godzinach nocnych. Oferujemy naszą usługę sprzątania zarówno w formie cyklicznej oraz jednorazowej – to już zależy od Państwa zapotrzebowania.

Dysponujemy profesjonalnymi środkami czystości, które są jednocześnie niezwykle skuteczne oraz bezpieczne dla środowiska naturalnego i osób, które mają z nimi styczność. Ponadto korzystamy z najnowocześniejszych urządzeń czyszczących dostosowanych do warunków panujących w biurowcach.

Oferujemy:

  • utrzymanie czystości wszystkich pomieszczeń biurowych (sal konferencyjnych, open space’ów, focus roomów, itp.)

  • utrzymanie czystości w częściach wspólnych (kuchnie, hole, toalety, klatki schodowe, garaże)

  • utrzymanie czystości w toaletach (mycie armatury sanitarnej, płytek ściennych, luster, dezynfekcja)

  • utrzymanie czystości podłóg (bieżące odkurzanie, mycie)

  • utrzymanie w czystości powierzchni szklanych (okresowe mycie okien wraz z ramami i parapetami, przeszkleń, szklanych drzwi) i kaloryferów.

  • zaopatrywanie biura w środki higieniczne (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, płyn do mycia naczyń, itp.)

Dlaczego my?

Udzielamy ulgi w zakresie PFRON. Dla klientów, którzy są płatnikami składek na PFRON (zatrudnienie powyżej 25 osób) oznacza to, że nabywając nasze usługi lub produkty, jednocześnie uzyskają Państwo zniżkę na poziomie 40% w stosunku do naszej konkurencji.
Obejrzyj nasz film dotyczący ulgi PFRON

Gwarantujemy natychmiastowe zastępstwo za pracownika, który nie może przyjść do pracy, nie zostawiamy klienta z nieposprzątanym biurem

Dysponujemy stałą i przeszkoloną kadrą – dzięki czemu unikamy każdorazowego tłumaczenia zakresu obowiązków

Opracowaliśmy swój system kontroli czystości, a Państwo macie stały kontakt z dedykowanym koordynatorem kontraktu

Legalnie zatrudniamy pracowników, którzy są filarem naszych działań

Jesteśmy pewnym partnerem biznesowym za którym stoi duża grupa kapitałowa 4WORKERS Sp. z o.o.

Czysty Efekt zajmuje się profesjonalnym sprzątaniem biur i biurowców. Mamy doświadczenie w sprzątaniu biur o powierzchni kilkuset metrów kwadratowych jak i całych centrów biurowych (głównie zajmujących się outsourcingiem) o wielkości blisko 40 tysięcy metrów kwadratowych.

Wycena sprzątania biur i biurowców – jak to robimy

Zapytania dotyczące wyceny sprzątania biur i biurowców przychodzą do nas głównie drogą mailową (klient ma możliwość dokładniej opisać swoje oczekiwania, a także podać więcej szczegółów dotyczących zlecenia. Zazwyczaj prosimy o lokalizację, przybliżony metraż i częstotliwość sprzątania). Często jednak klienci dzwonią i proszę o podanie cennika sprzątania czy ceny za metr kwadratowy takiej usługi w biurowcach. Niestety z naszego doświadczenia wynika, że podawanie takich kwot bez wizji lokalnej bądź szczegółowego poznania obiektu klienta (nawet w rozmowie telefonicznej) jest niemiarodajne.

Dostając zapytanie dotyczące wyceny sprzątania biura nasi doradcy klienta najchętniej udają się we wskazane miejsce, żeby móc określić realne zapotrzebowanie na usługi czystościowe. Sprawdzają metraż budynków, ilość pomieszczenie biurowych, ale także socjalnych, sal konferencyjnych, kuchni czy toalet. Zdarza się, że po naszej wizji lokalnej dochodzą dodatkowe prace, które będą potrzebne na obiekcie np. utrzymanie porządku w garażu podziemny dla pracowników czy na zewnątrz w obrębie budynków, co diametralnie zmienia wycenę sprzątania takiego biura.
Nasi doradcy klienta, to osoby z wieloletnim doświadczeniem, które zawsze pomagają dobrać klientowi odpowiednie środki higieniczne czy maszyny, które dobrze sprawdzą się podczas konkretnego zlecenia. Wiedza na temat rodzaju sprzętu i preparatów używanych w trakcie zlecenia jest kluczowa dla zachowania w idealnym stanie obiektu, w którym pracujemy. Ważne jest poznanie surowców, z których są zrobione m.in. powierzchnie płaskie; podłogi, schody, płytki, a także biurka czy wykładziny. Dlatego tak ważne jest dla nas, aby znać wielkość obiektu, jego stan, materiały, przestrzeń dookoła, bo wtedy jesteśmy w stanie określić ilości środków, maszyn których będziemy używać co pozwala sporządzić nam rzetelną wycenę sprzątania takiego biura.
Jesteśmy dalecy od podawania cen za metr kwadratowy, jeżeli chodzi o sprzątanie biur czy jakiekolwiek usługi czystościowe ze względu na złożoność tematu. Czasami poświęcenie kilku minut dłużej na rozmowę telefoniczną daje naszym opiekunom klienta szerszy obraz zlecenia i możliwość przygotowania oferty skrojonej na miarę, bez konieczności wielu poprawek.

Profesjonalni i ludzcy – tacy pracownicy będą sprzątać Twoje biura

Jesteśmy przekonani o tym, że profesjonalne sprzątanie biur to przede wszystkim dobrze wykwalifikowany i dostępny personel sprzątający. Dobrze wiemy, że nasza branża boryka się z problemem zastępstw pracowników. Rzeczywiście, zdarzają się przypadki, że pracownik, który ma sprzątać dany obiekt, z dnia na dzień lub czasami godziny przed rozpoczęciem pracy, daje znać swojemu przełożonemu, że nie pojawi się w pracy. Niestety komplikuje to wcześniej zaakceptowany i wdrożony plan pracy nie tylko firmie, która świadczy usługi sprzątania biur, ale także klientowi.  Na szczęście firmy takie jak nasza mają rozbudowaną sieć pracowników, a koordynator kontraktu ma dostęp do harmonogramów pracowników i szybko może zorganizować zastępstwo za nieobecnego pracownika.

Odpowiadamy z pełnym przekonaniem, że dobrze wykwalifikowany personel znający swojego klient i obiekt. Przykładamy dużą wagę do tego, aby nasi pracownicy najpierw zaznajomili się z budynkiem, w którym będą sprzątać biura, charakterystyką pomieszczeń, ale także kulturą i specyfiką pracy.
Pracownicy zostają na stałe przypisani do sprzątania konkretnego budynku, dzięki czemu działania logistyczne jak np. zaopatrzenie personelu w karty wejściowe do budynku czy odpowiednią spersonalizowaną odzież przebiegają o wiele sprawniej. Często zdarza się, że osoby sprzątające wykonują swoje obowiązki w godzinach pracy biura, wtedy nasi pracownicy muszą wykazać się empatią, dobrą organizacją pracy, a także ludzką życzliwością- dobrze wiemy, że każdy może mieć gorszy dzień w pracy, a odgłos odkurzacza czy mokra podłoga w drodze do toalety jeszcze bardziej drażni.
kompleks biurowców, 20 etatów tylko na drugiej zmianie
rozmawiamy
Sprzątamy
halę produkcyjną 7500 m2 oraz 2500 m2 biurowca
natychmiastowe-zastępstwo
Obsługujemy
market spożywczy – 5 etatów, 3 zmiany
natychmiastowe zastępstwo
Obsługujemy
biuro projektowe – 2 razy w tygodniu, 250 m2
profesjonalna-ekipa
Sprzątamy
biuro dla IT – 5 razy w tygodniu, 1500 m2
profesjonalna-ekipa
Sprzątamy