Wyceń Sprzątanie!
Home Dlaczego my

Dlaczego my?

Poznaj sposób, w jaki działamy i czym kierujemy się we współpracy z klientami. To sprawia, że jesteśmy jedną z najchętniej wybieranych firm do sprzątania przez małe firmy, średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje.

Wykonujemy Audyt Efektywności Sprzątania, aby zmniejszyć Twoje koszty

Czym jest audyt efektywnego sprzątania?

W ramach naszej współpracy, bezpłatnie sprawdzamy logistykę i system dotychczasowego sprzątania w Twojej firmie.

Dlaczego warto wykonać audyt?

Spotykamy wiele firm, które przez nieefektywne sprzątanie marnują pieniądze oraz czas. Często firma sprzątająca, wchodząc do nowego obiektu, przejmuje system sprzątania po poprzedniej firmie, nie myśląc o potencjalnej nieefektywności tego systemu.
Postanowiliśmy się tym zająć. 

Dlatego przy wejściu na nowy obiekt sprawdzamy:

Czy system i kolejność sprzątania jest najbardziej efektywna?
Jaka jest minimalna, niezbędna ilość osób potrzebnych do sprzątania obiektu?
Jakie umiejętności będą niezbędne w zespole sprzątającym?
Czy możemy zastąpić osoby nowoczesnymi maszynami?
Dzięki temu zyskujesz pewność, że sprzątanie przebiega w najbardziej efektywny sposób, a Ty nie przepłacasz!

Z nami odliczysz składki na PFRON i obniżysz swoje koszty!

Zmniejsz koszty składki!

Pracodawcy zatrudniający co najmniej 25 pracowników są zobowiązani do dokonywania wpłat na PFRON. Współpracując z nami, możesz odliczyć do 30% wartości faktury ze swoich składek na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON).

Jak to działa?

Po podjęciu współpracy i wystawieniu faktury, zgłaszamy wniosek do urzędu o wystawienie ulgi PFRON. Kiedy urząd ją zatwierdzi, przesyłamy Ci dokument, który upoważni Cię do odliczenia od wartości faktury do 30% składki PFRON. Zazwyczaj urząd wysyła zatwierdzony dokument w ciągu 6 miesięcy po wystawieniu faktury i możesz ją odliczyć!

Sprawimy, że zmiana firmy sprzątającej będzie bezbolesna!

Przejęcie obiektu po innej firmie

Mamy doświadczenie w przejmowaniu sprzątania po innej firmie. Wypracowaliśmy system logistyczny, który ogranicza do minimum Twój udział w naszym wdrożeniu. 
Naszym celem jest zapewnienie Twojej firmie bezproblemowej współpracy już od pierwszego dnia wdrożenia!

Szybkie i bezproblemowe przejęcie obiektu

Nie tracisz czasu na wdrażanie firmy sprzątającej

Ograniczamy do minimum Twój udział w naszym wdrożeniu, ponieważ dbamy o Twój czas!

Wysoka efektywność sprzątania od samego początku

Dzięki naszemu doświadczeniu w przejmowaniu obiektów, wypracowaliśmy system logistyczny, który umożliwia efektywne i niezależne sprzątanie, już od pierwszego dnia współpracy.

Brak ryzyka przy zmianie firmy!

Wybierając nas, unikniesz uciążliwego i angażującego wdrożenia nowej firmy sprzątającej, które pochłania masę czasu i zasobów. Dzięki naszemu doświadczeniu w przejmowaniu sprzątania od innych firm, oszczędzimy Twój czas i frustrację, a Ty będziesz mógł zająć się najistotniejszymi sprawami. 

Zajmiemy się obsługą wszystkich zgłoszeń dotyczących czystości, bez Twojego udziału!

Jako jedyni w branży, dostarczamy nowoczesny system zgłoszeń QR

Koniec ze słuchaniem uwag do czystości!

Umożliwiamy prostą i szybką opcję zgłoszeń uwag do sprzątania. Dzięki naszemu systemowi zgłoszeń QR, każdy może zeskanować kod QR i wypełnić formularz, jeśli uważa, że sprzątanie wymaga poprawy. Zgłoszenie trafia bezpośrednio do naszego koordynatora, który przeprowadza niezbędne poprawki. Dzięki temu nie musisz słuchać skarg!

Oszczędzimy Ci nerwów i frustracji

System QR eliminuje zbędne pośrednictwo, umożliwiając natychmiastową reakcję ze strony naszego zespołu. Dzięki niemu, firmy naszych klientów, unikną konieczności przekazywania informacji między różnymi osobami i działami, co pozwoli na szybsze i bardziej efektywne rozwiązywanie problemów z czystością. 

Co Ci to daje?

Natychmiastowa reakcja na błąd!

Przede wszystkim przyśpiesza reakcje na błąd / niedociągnięcie naszego personelu. W ciągu kilku sekund od wypełnienia formularza zgłoszeniowego, wiadomość ląduje na naszych serwerach, a dalej zajmuje się nim nasz koordynator. Aż 94% Wszystkich zgłoszeń, rozwiązujemy już w 12h!

Koniec ze słuchaniem skarg i zgłoszeń o czystość!

Drugą, równie istotną zaletą jest to, że ani Ty, ani nikt z wewnątrz firmy, nie musi tracić czasu na słuchanie zgłoszeń i uwag! Wszystkim zajmujemy się bezpośrednio my, a dokładnie nasz koordynator!

Czy to znaczy, że sprzątamy niedokładnie?

W żadnym wypadku! Najlepiej świadczą o tym nasze statystyki - ponad 90% naszego sprzątania przebiega bezproblemowo i nie otrzymujemy żadnych uwag. 
System zgłoszeń QR wprowadzamy w odpowiedzi na problemy naszych klientów, którzy doświadczyli podobnych problemów, współpracując z innymi firmami z branży.

Zapewniamy zaufaną i stałą kadrę sprzątającą

Możesz być pewien, że tylko najbardziej zaufane, starannie wybrane osoby będą odpowiedzialne za utrzymanie czystości w Twoim ośrodku. Nasz proces rekrutacji jest rygorystyczny i skrupulatny, co gwarantuje, że zatrudniamy tylko najlepszych. Naszym celem jest zapewnienie Twojej firmie bezproblemowej współpracy już od pierwszego dnia wdrożenia!

Dlaczego stała kadra jest tak ważna?

Zaufane osoby w Twojej firmie

Unikniesz wpuszczania nieznajomych twarzy do swojej placówki.

Powtarzalna jakość sprzątania

Stała kadra lepiej przestrzega ustalonych standardów czystości, ponieważ ma szansę na ich poznanie i przyswojenie.

Wypracowane najlepsze praktyki

Pracownicy pracujący dłużej na stanowisku są bardziej efektywni i przystosowani do Twojego obiektu. Dzięki temu praca idzie szybciej, występuje mniej problemów i rezultaty są na stałym poziomie!

Komunikacja i relacje

Stała kadra może lepiej współpracować z innymi pracownikami i zarządzającymi obiektem dzięki dłuższemu okresowi współpracy, co ułatwia komunikację i rozwiązywanie problemów.

Zapewniamy indywidualnego koordynatora sprzątania, który wyręczy Cię w Twoich obowiązkach!

Od teraz nie zajmujesz się sprzątaniem!

Nasz koordynator przejmie wszystkie obowiązki związane ze sprzątaniem. Od teraz zarządzanie zespołem sprzątającym, logistyka sprzątania, zastępstwa, sprzęt i środki czyszczące - wszystko jest na jego głowie, a Ty zajmiesz się istotniejszymi sprawami!
Nasi koordynatorzy, w porównaniu do konkurencji, mają o 40% mniej obiektów do nadzoru. To pozwala im skupić się na szczegółach i poświęcić więcej uwagi każdemu obiektowi. W efekcie, wyróżniamy się na tle innych firm, zapewniając wyższy standard obsługi.

Czym wyróżniają się nasi koordynatorzy od konkurencji?

Koordynator konkurencji

Zarządza zespołem sprzątającym
Zamawia chemię
Nie optymalizuje sprzątania
Nie posiada systemu obsługi reklamacji. Wszystkich zgłoszeń słuchają pracownicy, mimo że nie są za to odpowiedzialni
Nie otrzymujesz od niego audytów sprzątania
Ma dużo obiektów przez co nie może się skupić na utrzymaniu wysokiej jakości w każdym z nich

Nasz koordynator

Zarządza zespołem sprzątającym
Zamawia chemię
Sam rozwiązuje problemy i optymalizuje sprzątanie
Korzysta z systemu zgłoszeń QR, dzięki któremu Twoi pracownicy nie muszą słuchać skarg
Wykonuje cykliczne audyty sprzątania, które wysyła prosto do Ciebie
Ma średnio o 40% mniej ośrodków pod opieką, przez co może się skupić na zachowaniu jakości

Przeprowadzamy cykliczne kontrole jakości sprzątania i sami optymalizujemy swoją pracę

Gwarantujemy najwyższą jakość usług czystościowych

Gwarantujemy najwyższą jakość usług poprzez regularne kontrole jakości. Nasze audyty wewnętrzne pozwalają nam na ciągłe doskonalenie naszych usług i utrzymanie najwyższych standardów czystości w Twoim obiekcie.
Dostarczamy Ci spersonalizowane raporty bez konieczności odchodzenia od biurka!  Po każdej kontroli, otrzymujesz szczegółowy raport, który jest dostosowany do Twoich potrzeb. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad stanem czystości obiektu.

Bezawaryjne i nowoczesne maszyny sprzątające

Nasze wyposażenie

W naszej pracy profesjonalny sprzęt to podstawa. Używamy wyłącznie sprzętu znanych i sprawdzonych producentów. Wykorzystujemy nowy sprzęt, co eliminuje ryzyko awarii i zapewnia niezawodność podczas każdej operacji sprzątania.

Dlaczego to ma znaczenie?

Zmniejszona awaryjność o 90%

Nowoczesny sprzęt wymaga mniej napraw i konserwacji, przez co zmniejsza koszty utrzymania i przestojów w pracy.

Zwiększona wydajność

Pracujemy na nowoczesnym sprzęcie, dzięki czemu jest wydajny oraz pozwala pracownikom sprawniej wykonywać swoje obowiązki.

Wspieramy zrównoważony rozwój

Nowy sprzęt jest bardziej energooszczędny i wydajny, co przyczynia się do redukcji zużycia energii. Dzięki temu ograniczamy Twoje koszty oraz negatywny wpływ na środowisko.

Sprzątamy z troską o środowisko

Oszczędzamy wodę i prąd

W Czystym Efekcie nieodłącznym elementem zarządzania firmą jest troska o środowisko poprzez: Racjonalne wykorzystywanie wody i energii, stosowanie produktów przyjaznych środowisku, edukację oraz popularyzowanie proekologicznych praktyk wśród pracowników.

Używamy ekologicznej chemii

Wykorzystywana przez nas chemia, jest niemal w 100% biodegradowalna. Korzystamy z asortymentu chemii producentów takich jak: NUMATIC.

Raportowanie ESG

W dobie nadchodzących zmian, już teraz prężnie przygotowujemy się do raportowania ESG. Przyjmujemy, że do 2025 roku będziemy w pełni przygotowani do pełnego raportowania ESG!

Szukasz sumiennej firmy sprzątającej?

Wypełnij formularz i otrzymaj wycenę sprzątania Twojej firmy, już nawet w 24 godziny!
Wyceń Sprzątanie!
Copyright © 2024 Czysty Efekt
crossmenuarrow-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram