Firma sprzątająca w Nowym Sączu

Usługi sprzątające w Nowym Sączu

Czysty Efekt to firma sprzątająca w Nowym Sączu i okolicach z 30 letnim doświadczeniem. Zaczynaliśmy od świadczenia usług czystościowych w przemyśle ciężkim i brudnym. Sprzątaliśmy huty, walcownie i odlewnie. Dziś możemy pochwalić się doświadczeniem w branżach: spożywczej, motoryzacyjnej, służbie zdrowia, IT. Usługi sprzątające w Nowym Sączu i okolicach świadczymy także w biurach, biurowcach, instytucjach publicznych czy finansowych.

Firma sprzątająca w Nowym Sączu- magazyny i hale

Oferując swoje usługi czyszczenia hal i magazynów ważne sjest dla nas utrzymanie w czystości urządzeń produkcyjnych, odkurzanie i mycie instalacji, a także pielęgnacja i doczyszczanie ciągów komunikacyjnych.

Oprócz sprzątania duży hal czy magazynów, dbamy także (o ile klient wyrazi taką chęć) o części wspólne takie jak: toalety, pomieszczenia gospodarcze, kuchnie czy korytarze.

Dostarczamy również środki higieniczne w postaci papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła.

Potrzebujesz ofertę? +48 507 285 162

Bezpieczeństwo i dyskrecja- firma sprzątająca w Nowym Sączu

Dużą wagę przywiązujemy do tego kto dołącza do naszej ekipy sprzątającej. Są to osoby godne zaufania, punktualne i kontaktowe. Nasi pracownicy bardzo często mają styczność z osobami pracującymi np. w biurach, spotykają się z różnymi zachowaniami, dlatego jest to dla nas bardzo ważne, żeby dobrze zrozumieli specyfikę, potrzeby charakter danej branży.

Sprawdzone usługi sprzątające w Nowym Sączu

Każdego dnia sprzątamy około 700m2 powierzchni, a nasze usługi zostały sprawdzone i zweryfikowane przez ponad 300 klientów z różnych branż. To dla nas zawsze bardzo ważne, kiedy każdy kolejny, nowy klient chce z nami współpracować i co ważniejsze jest z tej kooperacji zadowolony.

Zastępstwo pracownika

Nierotująca kadra

sprawdzony-serwis

Sprawdzony serwis

1. Jak wygląda praca firmy sprzątającej w Nowym Sączu podczas pandemii?

Realizujemy swoje zadania z zachowaniem procedur bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego. Jeżeli to tylko możliwe to staramy się, aby ekipy sprzątające nie miały styczności z pracownikami lub żeby ten kontakt był minimalny z zachowaniem odpowiedniego dystansu i reguł, które obowiązują w danym momencie.

2. Co to jest odpis na PFRON?

Jest to obowiązkowa dla każdej firmy, która zatrudnia powyżej 25 osób pracowników wpłata (w przeliczeniu na pełny etat) i nie zatrudnia wymaganej ustawą o rehabilitacji liczby pracowników niepełnosprawnych. Taką opłatę można jednak obniżyć, korzystając z ulg. Nasza firma gwarantuje odpis na PFRON w wysokości maksymalnie 40%

3. Kiedy wykonywana jest usługa sprzątania?

Harmonogram naszej pracy jest zależny od tego czego potrzebuje nasz klient. Pracujemy 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Możemy sprzątać w ciągu dnia, w nocy, w weekendy. Zawsze dostosowujemy się do cyklu pracy przedsiębiorstw czy obiektów naszych klientów.