Tworzenie treści marketingowych na portale społecznościowe (Facebook, LinkedIn),
Sprawne zarządzanie zadaniami oraz terminami ich realizacji,
Redagowanie treści – korygowanie błędów i dopasowywanie tekstu do charakteru wybranego kanału komunikacji.
Nasze wymagania:
Kreatywność oraz lekkie pióro,
Umiejętność weryfikowania informacji oraz tworzenia specjalistycznych postów dotyczących naszych dwóch marek przy współpracy z naszymi ekspertami od BHP i cleaningu, a także treści nastawionych na employer branding,
Doświadczenie na stanowisku Content Creator, Creative Consultant, Copywriter lub podobnej,
Doświadczenie w tworzeniu treści na social media,
Zdolność znajdowania i analizowania trendów oraz przekształcania ich w chwytliwe treści,
Jeśli potrafisz tworzyć strategię komunikacji, będzie to dodatkowym plusem.
Oferujemy:
Pracę w małym, zgranym zespole wewnątrz dużej organizacji,
Możliwość współpracy z najlepszymi zewnętrznymi specjalistami od sprzedaży i marketingu,
Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop,
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
Dofinansowanie do karty sportowej,
Szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb oraz obszarów w których chcesz się rozwijać,
Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji w ramach jednej z największych polskich grup kapitałowych.