Wyceń Sprzątanie!
Home Etapy wdrożenia kontraktu

Etapy wdrożenia kontraktu

Zobacz, jak krok-po-kroku przebiega wdrożenie nowego kontraktu sprzątania w firmie Czysty Efekt!
Przebieg wdrożenia kontraktu sprzątania - w firmie czysty efekt

Etap I - przygotowanie 

1

Podpisanie kontraktu

Podpisujemy umowę. Do wyboru mamy podpis elektroniczny kwalifikowany bądź tradycyjnie - papierowy. Po podpisaniu umowy z naszej strony, dokument wróci taką samą droga.
2

Plan uruchomienia usługi

Przesyłamy harmonogram spotkań i dostaw, niezbędnych jeszcze przed uruchomieniem usług wraz z listą osób, które będą w niej uczestniczyć. Jeżeli pojawią się jakieś pytania dotyczące planu uruchomienia kontraktu Kierownik operacyjny jest do Państwa dyspozycji- możliwe formy kontaktu: telefon, mail lub videorozmowa lub po prostu osobiście.
3

Kick-off meeting i poznanie zespołu

W czasie spotkania kick-off ustalamy z Klientem, kto konkretnie za jakie obszary odpowiada. Przy okazji mamy szansę się poznać i lepiej zrozumieć swoje oczekiwania. Dodatkowo uzgodnimy ostateczny zakres prac w pierwszym okresie wraz z harmonogramem sprzątania, dostawą środków czystości, środków higienicznych (z prezentacją jakości na próbkach) czy wykazem sprzętu oraz maszyn, które będą używane podczas kontraktu, itp. 
Kierownik operacyjny przedstawia Koordynatora kontraktu oraz Brygadzistę, którzy będą opiekowali się danym kontraktem. W spotkaniu weźmie także udział Doradca klienta, który nawiązał współpracę.
4

Zapewnienie ekipie sprzątającej sprzętu, środków i maszyn do pracy

Na podstawie harmonogramu i planu działania, dobieramy najbardziej optymalny sprzęt, którym będziemy sprzątać Twój obiekt.

Etap II - Uruchomienie usługi

1

Finalna odprawa z klientem

Przed przystąpieniem do realizacji założonych zadań, organizujemy szybką odprawę, w której będą uczestniczyć wszyscy pracownicy odpowiedzialni za obsługę kontraktu.
2

Lista zadań, które wymagają szczególnej uwagi

Wspólnie opracowujemy listę zadań, które wymagają szczególnej uwagi przy sprzątaniu, np. "przy sprzątaniu korytarza, należy zawsze podlać kwiatki."
3

Ostateczny wspólny przegląd obiektu

Przeprowadzamy ostateczny przegląd obiektu i omawiamy ostateczną logistykę sprzątania.
4

Rozpoczęcie Pracy

W pierwszym dniu pracy naszej firmy na obiekcie pojawi się Kierownik operacyjny wraz z Koordynatorem kontraktu i zespołem sprzątającym. 
Od tego momentu firma Czysty Efekt jest w pełni odpowiedzialna za kontrakt i przejmuje na siebie całkowity proces wdrażania ewentualnych nowych osób sprzątających czy na zastępstwo. Od tego momentu, nie musisz już uczestniczyć w żadnych działaniach operacyjnych związanych ze sprzątaniem.
8

Elektroniczne raportowanie cyklicznych kontroli

Od teraz zaczynamy przeprowadzać cykliczne kontrole jakości naszych usług w Twojej placówce. Elektroniczną wersję raportów, będziesz otrzymywać na swoją skrzynkę mailową.

Etap III - Monitoring pracy i spotkania podsumowujące

Bieżący nadzór nad sprzątaniem - Koordynator kontraktu CZE, jeden raz w tygodniu
Miesięczny przegląd współpracy (MBR) - spotkanie Koordynatorów kontraktu obydwu stron
Roczny przegląd współpracy (ABR) - spotkanie Dyrektorów operacyjnych
Bieżący nadzór nad sprzątaniem - Koordynator kontraktu CZE, jeden raz w tygodniu
Przebieg wdrożenia kontraktu sprzątania - w firmie czysty efekt
crossmenuarrow-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram