Wyceń Sprzątanie!
Home Sprzatanie biur Strona 2

Sprzatanie biur

Zadbamy o czystość w Twoim środowisku pracy!

Zaufali nam:

Między innymi:

Szybka wycena sprzątania biura

Napisz na adres biuro@czystyefekt.pl, zadzwoń pod: +48 798 316 484 lub skorzystaj z formularza!

Przeprowadzamy cykliczne kontrole jakości i sami optymalizujemy pracę
Bezproblemowo przejmujemy sprzątanie po innych firmach
Przejmujemy pełną obsługę uwag, dzięki nowoczesnemu systemowi QR
Zapewniamy koordynatora, który przejmie Twoje obowiązki
Używamy jedynie ekologicznych środków czystości
Z nami odliczysz ulgę na składki PFRON!

Mamy sprawdzone sposoby na rozwiązanie problemów ze sprzątaniem biur i biurowców

Skorzystaj z naszego doświadczenia bez zbędnego ryzyka
Jeśli mierzysz się z rosnącymi kosztami sprzątania, bez poprawy jego jakości
Wykonamy audyt efektywności sprzątania i dobierzemy najbardziej efektywne sposoby sprzątania Twojego obiektu
Jeśli mierzysz się z ciągłymi skargami o czystość do administracji, która nie jest za nią odpowiedzialna
Dostajesz dostęp do systemu zgłoszeń QR, dzięki któremu uwagi pracowników trafiają prosto do nas! Dzięki temu oszczędzasz czas i frustracje wewnątrz firmy
Jeśli mierzysz się z niesumienną firmą sprzątającą, z którą ciągle trzeba chodzić i wytykać palcem uwagi do sprzątania
Nasi koordynatorzy są odpowiedzialni za utrzymanie standardu czystości. Od teraz wszystko jest na ich głowie!

Jeśli mierzysz się z:

Poznaj nasze rozwiązania:

Rosnącymi kosztami sprzątania biura, bez poprawy jego jakości
Wykonamy audyt efektywności sprzątania i dobierzemy najbardziej efektywne sposoby sprzątania Twojego biura
Ciągłymi skargami o czystość do administracji, która nie jest za nią odpowiedzialna
Dostajesz dostęp do systemu zgłoszeń QR, w wyniku czego uwagi pracowników trafiają prosto do nas! Dzięki temu oszczędzasz czas i frustracje w Twoim biurze
Niesumienną firmą sprzątającą, z którą ciągle trzeba chodzić i wytykać palcem uwagi do sprzątania
Nasi koordynatorzy są odpowiedzialni za utrzymanie standardu czystości w Twoim biurze. Od teraz wszystko jest na ich głowie!
Ciągłą rotacją osób sprzątających, przez co tracisz do nich zaufanie i jesteś zmuszony wpuszczać nieznajome osoby do Twojego biura
Dbamy o naszych pracowników i ich warunki pracy. Dzięki temu minimalizujemy rotację i utrzymujemy zaufane osoby

Pozbądź się problemów z czystością w biurze!

Wypełnij formularz i otrzymaj wycenę sprzątania Twojego biura, już w 24 godziny!

Dlaczego sprzątanie biura warto powierzyć akurat nam?

Przekonaj się, dlaczego to właśnie nam warto powierzyć sprzątanie Twojego biura.

Zapewniamy koordynatora, który przejmie Twoje obowiązki

Nasz koordynator przejmie wszystkie obowiązki związane ze sprzątaniem.
Od teraz zarządzanie zespołem sprzątającym, logistyka sprzątania, zastępstwa, obsługa sprzętu i zamawianie środków czyszczących  będą na jego głowie!
Czytaj więcej >

Przejmujemy pełną obsługę uwag, dzięki nowoczesnemu systemowi QR

Umożliwiamy pracownikom prostą i szybką opcję zgłaszania uwag do sprzątania. Każdy może zeskanować kod QR i wypełnić formularz, jeśli uważa, że sprzątanie wymaga poprawy. Zgłoszenie trafia bezpośrednio do koordynatora, który przeprowadza niezbędne poprawki.
Dzięki temu nie musisz słuchać skarg, a wszystkim zajmie się koordynator!
Czytaj więcej >

Odlicz składki na PFRON!

Współpracując z nami możesz odliczyć do -30% ze swoich składek na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Przestań przepłacać już dziś!
Czytaj więcej >

Doskonalimy naszą pracę bez potrzeby wytykania błędów!

Regularnie sprawdzamy stan czystości Twojego obiektu i dostarczamy personalizowane raporty. To pozwala nam optymalizować naszą pracę i niwelować niedoskonałości, bez Twojego udziału. Ty możesz skupić się na swoich obowiązkach, a my na sprzątaniu!
Czytaj więcej >
To nie wszystko!
Poznaj wszystkie nasze wartości i powody do współpracy!

Opinie naszych klientów

Sprawdź, co mówią o nas inni?
4.82 / 5.0
Średnia opinia klientów
  • Sprzątanie w biurze
    "Dokładność wykonywanych prac utrzymania czystości jest na wysokim poziomie. Kontakt z firmą przebiega bezproblemowo. Doceniamy również elastyczność w świadczonych usługach oraz dodatkowe usługi, takie jak koszenie trawników i prace wysokościowe."
    Stanisław Dudek
    Kupiec w Cersanit S.A
  • Sprzątanie w biurze
    "Prace wykonywane są zgodnie z harmonogramem. Jesteśmy zadowoleni z jakości usług, jak i doceniamy rzetelność i uczciwość pracowników. Z całą świadomością możemy polecić firmę potencjalnym klientom"
    Agnieszka Kiełbasa
    Prokurent w Ravago Building Solutions Poland Ps. z o.o.

Case study

Sprawdź nasze case study z branży i sprawdź, jak rozwiązujemy problemy czystościowe naszym klientom:
biura-i-biurowce

Sprzątanie biura i hali przemysłowych jednocześnie

Klient: Firma logistyczna. Zadany Czysty Efekt: Utrzymanie czystości części biurowej, hali przemysłowej z taśmami transportowymi oraz całoroczne utrzymanie wielohektarowych placów manewrowych oraz trawników.
Czytaj case >

Uzyskaj bezpłatną wycenę!

Sprawdź, jak przebiega proces wyceny sprzątania
1.

Szybki kontakt

Prześlij formularz, a w ciągu 45 minut skontaktuje się z Tobą nasz konsultant i potwierdzi Twoje potrzeby.
2.

Wizja lokalna

Nasz specjalista przyjedzie do Twojego obiektu i razem z Tobą ustali szczegóły współpracy.
3.

Propozycja współpracy

Otrzymasz pełną ofertę współpracy, razem z wyceną i opisem wszystkich usług.

Co się dzieje dalej?

Sprawdź, jak przebiega cały proces wdrożenia kontraktu i rozpoczęcia współpracy!
Sprawdź cały proces >>

Wycena sprzątania Biura

Skontaktuj się przez formularz lub zadzwoń do naszego konsultanta
Napisz na adres biuro@czystyefekt.pl, zadzwoń pod: +48 798 316 484 lub skorzystaj z formularza!

Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o profesjonalnym sprzątaniu biur i biurowców:

Ile kosztuje sprzątanie biura?

Koszt usług sprzątania biura są zależne od kilku czynników, między innymi: wielkość powierzchni, częstotliwość sprzątania oraz zakres wymaganych prac. Aby otrzymać szczegółową wycenę, prosimy o kontakt z nami – przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę dostosowaną do potrzeb biura Twojej firmy.

Czy możemy dostosować harmonogram sprzątania do godzin pracy naszej firmy?

Tak, jesteśmy elastyczni i dostosowujemy harmonogram sprzątania do potrzeb i godzin pracy w Twoim biurze. Możemy realizować usługi sprzątania w godzinach porannych, wieczornych lub nawet w nocy, aby nie zakłócać codziennej działalności biura.

Jakie środki czystości i chemii używacie?

Stosujemy wyłącznie wysokiej jakości, ekologiczne środki czystości, które są bezpieczne zarówno dla ludzi, jak i dla środowiska. Nasze produkty są certyfikowane i skutecznie usuwają brud oraz bakterie, nie powodując przy tym szkód dla zdrowia ani otoczenia.

Sprzątanie w biurach i biurowcach - więcej informacji

Oferujemy kompleksowe sprzątanie biur i biurowców. Zapewniamy stałą kadrę sprzątającą, która zostanie przeszkolona na Państwa obiekcie! Całą pracę będzie nadzorował indywidualny Koordynator, który będzie również pełnił rolę osoby kontaktowej. Przed rozpoczęciem procesu sprzątania, nasi konsultanci dokonują wizji lokalnej, która pozwala nam skrupulatnie zidentyfikować istotne aspekty, na które nasz zespół sprzątający musi zwrócić uwagę.

Ta wstępna ocena pozwala nam lepiej zrozumieć Państwa potrzeby oraz dostosować nasze działania, aby sprostać ich oczekiwaniom w najbardziej efektywny sposób. Następnie doradzimy, jak najlepiej ułożyć grafik sprzątania, mając na uwadze, jak istotne jest dostosowanie obecności naszego pracownika do rytmu funkcjonowania biura. Sprzątanie biur może odbywać się raz w tygodniu, codziennie, w dzień, lub w godzinach nocnych. Oferujemy naszą usługę sprzątania zarówno w formie cyklicznej, jak i jednorazowej – to już zależy od Państwa zapotrzebowania.

Dysponujemy profesjonalnymi środkami czystości, które są jednocześnie niezwykle skuteczne oraz bezpieczne dla środowiska naturalnego i osób, które mają z nimi styczność. Ponadto korzystamy z najnowocześniejszych urządzeń czyszczących dostosowanych do warunków panujących w biurowcach.

Oferujemy:

  • Utrzymanie czystości wszystkich pomieszczeń biurowych (sal konferencyjnych, open space’ów, focus roomów, itp.)

  • Utrzymanie czystości w częściach wspólnych (kuchnie, hole, toalety, klatki schodowe, garaże)

  • Utrzymanie czystości w toaletach (mycie armatury sanitarnej, płytek ściennych, luster, dezynfekcja)

  • Utrzymanie czystości podłóg (bieżące odkurzanie, mycie)

  • Utrzymanie w czystości powierzchni szklanych (okresowe mycie okien wraz z ramami i parapetami, przeszkleń, szklanych drzwi) i kaloryferów.
  • Stałe zaopatrzenie biura w środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, płyn do mycia naczyń).

Poznaj Czysty Efekt i zobacz, że da się sprzątać inaczej!

Wyceń Sprzątanie

Wycena sprzątania biur i biurowców – jak to robimy

Zapytania dotyczące wyceny sprzątania biur i biurowców przychodzą do nas głównie drogą mailową (klient ma możliwość dokładniej opisać swoje oczekiwania, a także podać więcej szczegółów dotyczących zlecenia. Zazwyczaj prosimy o lokalizację, przybliżony metraż i częstotliwość sprzątania). Często jednak klienci dzwonią i proszę o podanie cennika sprzątania czy ceny za metr kwadratowy takiej usługi w biurowcach. Niestety z naszego doświadczenia wynika, że podawanie takich kwot bez wizji lokalnej bądź szczegółowego poznania obiektu klienta (nawet w rozmowie telefonicznej) jest niemiarodajne.

Profesjonalni i ludzcy – tacy pracownicy będą sprzątać Twoje biura

Jesteśmy przekonani o tym, że profesjonalne sprzątanie biur to przede wszystkim dobrze wykwalifikowany i dostępny personel sprzątający. Dobrze wiemy, że nasza branża boryka się z problemem zastępstw pracowników. Rzeczywiście, zdarzają się przypadki, że pracownik, który ma sprzątać dany obiekt, z dnia na dzień lub czasami godziny przed rozpoczęciem pracy, daje znać swojemu przełożonemu, że nie pojawi się w pracy. Niestety komplikuje to wcześniej zaakceptowany i wdrożony plan pracy nie tylko firmie, która świadczy usługi sprzątania biur, ale także klientowi. Na szczęście firmy takie jak nasza mają rozbudowaną sieć pracowników, a koordynator kontraktu ma dostęp do harmonogramów pracowników i szybko może zorganizować zastępstwo za nieobecnego pracownika.
thumbs-upcrossmenuarrow-downarrow-rightsort-alpha-ascsort-amount-asc linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram