Przeprowadzamy cykliczne kontrole jakości i sami optymalizujemy pracę
Bezproblemowo przejmujemy sprzątanie po innych firmach
Przejmujemy pełną obsługę uwag, dzięki nowoczesnemu systemowi QR
Zapewniamy koordynatora, który przejmie Twoje obowiązki
Używamy ekologicznych środków
Z nami odliczysz ulgę na składki PFRON!
Mamy sprawdzone sposoby na rozwiązanie problemów ze sprzątaniem w służbie zdrowia
Skorzystaj z naszego doświadczenia bez zbędnego ryzyka
Jeśli mierzysz się z rosnącymi kosztami sprzątania, bez poprawy jego jakości
Wykonamy audyt efektywności sprzątania i dobierzemy najbardziej efektywne sposoby sprzątania Twojego obiektu
Jeśli mierzysz się z ciągłymi skargami o czystość do administracji, która nie jest za nią odpowiedzialna
Dostajesz dostęp do systemu zgłoszeń QR, dzięki któremu uwagi pracowników trafiają prosto do nas! Dzięki temu oszczędzasz czas i frustracje wewnątrz firmy
Jeśli mierzysz się z niesumienną firmą sprzątającą, z którą ciągle trzeba chodzić i wytykać palcem uwagi do sprzątania
Nasi koordynatorzy są odpowiedzialni za utrzymanie standardu czystości. Od teraz wszystko jest na ich głowie!
Jeśli mierzysz się z:
Poznaj nasze rozwiązania:
Rosnącymi kosztami sprzątania, bez poprawy jego jakości
Wykonamy audyt efektywności sprzątania i dobierzemy najbardziej efektywne sposoby sprzątania Twojego obiektu
Ciągłymi skargami o czystość do administracji, która nie jest za nią odpowiedzialna
Dostajesz dostęp do systemu zgłoszeń QR, dzięki któremu uwagi pracowników trafiają prosto do nas! Dzięki temu oszczędzasz czas i frustracje wewnątrz firmy
Niesumienną firmą sprzątającą, z którą ciągle trzeba chodzić i wytykać palcem uwagi do sprzątania
Nasi koordynatorzy są odpowiedzialni za utrzymanie standardu czystości. Od teraz wszystko jest na ich głowie!
Ciągłą rotacją osób sprzątających, przez co tracisz do nich zaufanie i jesteś zmuszony wpuszczać nieznajome osoby do Twojego zakładu
Dbamy o naszych pracowników i ich warunki pracy. Dzięki temu minimalizujemy rotację i utrzymujemy zaufane osoby
Pozbądź się problemów z czystością!
Wypełnij formularz i otrzymaj wycenę sprzątania Twojej firmy, już w 24 godziny!
Dlaczego sprzątanie w służbie zdrowia warto powierzyć akurat nam?
Przekonaj się, dlaczego to właśnie nam warto powierzyć sprzątanie Twojej firmy.
Zapewniamy koordynatora, który przejmie Twoje obowiązki
Nasz koordynator przejmie wszystkie obowiązki związane ze sprzątaniem. Od teraz zarządzanie zespołem sprzątającym, logistyka sprzątania, zastępstwa, obsługa sprzętu i zamawianie środków czyszczących - wszystko będzie na jego głowie!
Przejmujemy pełną obsługę uwag, dzięki nowoczesnemu systemowi QR
Umożliwiamy pracownikom prostą i szybką opcję zgłaszania uwag do sprzątania. Każdy może zeskanować kod QR i wypełnić formularz, jeśli uważa, że sprzątanie wymaga poprawy. Zgłoszenie trafia bezpośrednio do koordynatora, który przeprowadza niezbędne poprawki. Dzięki temu nie musisz słuchać skarg, a wszystkim zajmie się koordynator!
Współpracując z nami możesz odliczyć do -30% ze swoich składek na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Przestań przepłacać już dziś!
Doskonalimy naszą pracę bez potrzeby wytykania błędów!
Regularnie sprawdzamy stan czystości Twojego obiektu i dostarczamy personalizowane raporty. To pozwala nam optymalizować naszą pracę i niwelować niedoskonałości, bez Twojego udziału. Ty możesz skupić się na swoich obowiązkach, a my na sprzątaniu!
"Dokładność wykonywanych prac utrzymania czystości jest na wysokim poziomie. Kontakt z firmą przebiega bezproblemowo. Doceniamy również elastyczność w świadczonych usługach oraz dodatkowe usługi, takie jak koszenie trawników i prace wysokościowe."
Stanisław Dudek
Kupiec w Cersanit S.A
Sprzątanie na produkcji
"Wszystkie usługi są wykonywane należycie i terminowo, zgodnie z zapisami zawartymi w umowie oraz zasadami i przepisami BHP. Współpraca pozwala nam zarekomendować firmę 4Workers Sp. z o.o. jako profesjonalnego i rzetelnego wykonawcę."
mgr inż. Wojciech Maj
Prokurent i dyrektor do spraw handlowych w Cognor S.A. oddział HSJ
Sprzątanie w biurze
"Prace wykonywane są zgodnie z harmonogramem. Jesteśmy zadowoleni z jakości usług, jak i doceniamy rzetelność i uczciwość pracowników. Z całą świadomością możemy polecić firmę potencjalnym klientom"
Agnieszka Kiełbasa
Prokurent w Ravago Building Solutions Poland Ps. z o.o.
Case study
Sprawdź nasze case study i sprawdź, jak rozwiązujemy problemy czystościowe w naszej pracy z klientami:
Klient: Duża korporacja zarządzająca kompleksem biurowym Nasz 20 osobowy zespół pracowników sprzątających pracował na dwie zmiany, sprzątając kompleks biurowców na krakowskim Ruczaju. Byliśmy odpowiedzialni za utrzymanie czystości biur, łazienek, chillroomów czy gameroomów.
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o profesjonalnym sprzątaniu w placówkach medycznych:
Od czego zależy płacenie składek na PFRON?
Każdy pracodawca, który zatrudnia conajmniej 25 pracowników (w przeliczeniu na pełne etaty) musi odprowadzać składkę na PFRON (o ile nie zatrudnia sam osób niepełnosprawnych- wskaźnik min 6%)
Czy możemy liczyć na podlewanie kwiatków, na parapetach?
Podstawowy warunek: faktura musi być zapłacona w terminie, informacja o wysokości odpisu jest przesyłana do dwóch tygodni, następnego miesiąca
Czy odpis na PFRON, jaki udzielamy, jest kwotą stałą?
Odpis, który udzielamy, wartość procentowa, jest uzależniony od aktualnego wskaźnika % ilości osób niepełnosprawnych, zatrudnionych w naszej firmie. Obecnie jest na poziomie 27%.
Więcej informacji o sprzątaniu w placówkach medycznych
Higiena, dezynfekcja, utrzymanie reżimu sanitarnego to dla nas priorytet w sprzątaniu ośrodków, szpitali czy gabinetów. Przed wykonaniem usługi spotykamy się z Państwem, żeby poznać obiekt, jego specyfikę i historię. Następnie wspólnie ustalamy zakres obowiązków naszego personelu sprzątającego oraz godziny pracy. Nasza ekipa nie tylko świetnie zna się na swojej pracy, ale także pamięta o charakterystyce miejsca i poszanowaniu prywatności pacjentów.Zadbaj o czystość linii produkcyjnej!
Sięgamy wyłącznie po nowoczesne, sprawdzone rozwiązania – urządzenia przystosowane do sprzątania nawet uciążliwych zabrudzeń, czyszczenia trudno dostępnych miejsc oraz pozbywania się zanieczyszczeń z powierzchni, w przypadku których należy zachować wysoką sterylność. Stosujemy bezpieczne i ekologiczne środki czystości, a osoby sprzątające są edukowane w jaki sposób należy dozować i korzystać z dostępnych roztworów myjących.
Dbamy o jak największą wygodę pacjentów, gwarantujemy: zachowanie obowiązujących norm sanitarnych, sprawną obsługę, a także stały nadzór jakości przez dedykowanego Państwu koordynatora.
Oferujemy:
sprzątaniem gabinetów lekarskich i zabiegowych
polimeryzacją i renowacją posadzek oraz podłóg
czyszczeniem trudno dostępnych miejsc
myciem blatów, luster, przeszkleń i innych powierzchni
zamiataniem i zmywaniem podłóg na korytarzach oraz w pokojach pacjentów
sprzątaniem w poczekalniach i toaletach
dezynfekowaniem blatów, mebli, ram łóżek oraz innych powierzchni
utrzymanie czystości w częściach wspólnych np. toalety, kuchnia, pomieszczenia socjalne, pomieszczenia biurowe
Poznaj Czysty Efekt i przekonaj sie, że da się sprzątać inaczej!
Personel sprzątający Czystego Efektu posiada doświadczenie w sprzątaniu gabinetów zabiegowych i lekarskich. Pracujemy na podstawie planu higieny, dzięki któremu pracownicy dobrze wiedzą w jakiej kolejności sprzątać, jakich detergentów używać w danym pomieszczeniu czy jakie środki ostrożności powinni zachować. Plan higieny przechowywany jest w miejscu łatwo dostępnym, tak aby każdy pracownik w razie wątpliwości mógł do niego zajrzeć. Stosowanie planów higieny usprawnia także wdrożenie nowego personelu. Dzięki takiemu przewodnikowi, pracownicy szybciej stają się samodzielni i dostosowują się do standardów wymaganych przez klienta.
Wewnętrzne procedury
Dobrze wiemy, że każda placówka służby zdrowia posiada swoje procedury, do których pracownicy sprzątający muszą się dostosować i przestrzegać. Podczas szkoleń, ekipy sprzątające dedykowane do sprzątania gabinetów lekarskich czy przychodni są zapoznawane właśnie z wewnętrznymi procedurami placówek. Personel Czystego Efektu zawsze nosi odzież i obuwie wymagane w danym obiekcie. Bezwzględnie przestrzega zasad utrzymania czystości rąk i skóry, a także sprzętu, którego używa.
Odpowiednio dobrane środki czyszczące
Doświadczenie w sprzątaniu gabinetów zabiegowych i lekarskich nauczyło nas bardzo dokładnego wyboru i doboru preparatów do utrzymania czystości. Do sprzątania przychodni używamy specjalistycznych środków dedykowanych właśnie do takich miejsc. Korzystamy jedynie z nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań. Środki czyszczące z którymi pracujemy są ekologiczne i bezpieczne, a nasi pracownicy są wyedukowani w temacie dozowania i korzystania z roztworów myjących.