Wyceń Sprzątanie!
Home Blog Wpis ogólny Kultowe miejsce w Krakowie zmieniane przez ekipę Czystego Efektu

Kultowe miejsce w Krakowie zmieniane przez ekipę Czystego Efektu

Poznaj kultowe miejsca w Krakowie, obsługiwane przez Czysty Efekt - Firmę sprzątającą

Klient: Hiszpańska firma odzieżowa

Zadanie Czystego Efektu: całkowite piaskowanie klatki schodowej w zabytkowym budynku na Rynku Głównym w Krakowie

Każde miasto ma swoje specjalne miejsca; wizytówki danego miasta, które każdy zna, które trzeba zobaczyć.  

Są też miejsca znane głównie mieszkańcom i poniekąd zagwarantowane tylko dla nich. Jednym z takich miejsc, które było punktem spotkań wielu krakowian był Empik na Rynku Głównym – „to, gdzie się widzimy? pod Empikiem o ósmej”.  Era Empiku na Rynku w pewnym momencie się skończyła, a Czysty Efekt dołożył swoją cegiełkę do powstania w tym samym miejscu sklepu znanej hiszpańskiej modowej marki. 

Klient z Hiszpanii poszukiwał do wypiaskowania klatki schodowej firmy w Krakowie. Udało nam się pozyskać to zlecenie. Nieczęsto pracujemy przy akompaniamencie hejnału Mariackiego.





Z czym musieliśmy się mierzyć podczas tego zlecenia?

  • Praca w zabytkowej części Krakowa wiązała się ze stałym nadzorem głównego konserwatora zabytków miasta. Każdy element elewacji na zewnątrz czy wewnątrz tej zabytkowej kamienicy musiał być idealnie zabezpieczony, a nasza ekipa kilkukrotnie była uczulana co do powagi historycznej tego budynku.
  • Już na samym początku mieliśmy problem z dostarczeniem ciężkiego sprzętu na miejsce. Nasz kompresor, który dostarcza powietrze do piaskarki ważył kilkaset kilogramów, a drzwi wejściowe do budynku były bardzo wąskie i zabytkowe, ale na szczęście udało nam się go włożyć do środka.
  •  Po szczęśliwym dostarczeniu maszyny do środka, okazało się, że jesteśmy jedyną ekipą z Polski, reszta pracujących to Hiszpanie. Dogadanie się, różny styl pracy, pracowanie kilku ekip naraz to było kolejne wyzwanie, które czekało na nas podczas tego projektu. 
  • Kolejne zaskoczenie wiązało się ze stylem naszej pracy. Pierwotnie klient chciał abyśmy piaskowanie klatki schodowej robili przy użyciu technik alpinistycznych, jednak na końcu zadecydował, że będziemy pracować na rusztowaniu i to tylko w nocy od 22 do 6 rano, tak żeby nie przeszkadzać innym ekipom pracującym w dzień. Nie było to dla nas problemem- nasz zespół wykonujący właśnie takie usługi specjalistyczne jest mocno elastyczny i otwarty na zmiany w trakcie projektu. 
  • Kiedy wszystkie sprawy logistyczne zostały rozwiązane przystąpiliśmy do pracy. Całą klatkę schodową piaskowaliśmy piaskiem 0-2, używając dwóch maszyn –  dużej i ciężkiej piaskarki oraz małego i precyzyjnego IBIXA. Na swoją pracę mieliśmy 10 dni, gdzie dla porównania takie zlecenia powinno zająć około 3 tygodni. Tempo pracy i presja czasu były niewiarygodne. Nasze obowiązki wykonaliśmy na czas – klient zadowolony, zamykamy projekt.
Tagi:
Szukasz sumiennej firmy sprzątającej?
Właśnie ją znalazłeś!
Wyceń SprzątanieWyceń Sprzątanie!
Zapisz się na Newsletter!
Pracujesz w administracji, lub interesujesz się zarządzaniem
 i optymalizacją pracy?

Wyceń Sprzątanie!

Czy ten wpis był przydatny? Oceń go:

0.00 / 5.0 ( 0 głosów )
Sprawdź inne wpisy:
2025-07-02
AI w biurze - jak wykorzystać sztuczną inteligencję jako office manager?
Sztuczna inteligencja staje się nieocenionym wsparciem w codziennej pracy – również dla office managera. Dzięki AI można zautomatyzować powtarzalne zadania, szybciej tworzyć dokumenty i skuteczniej reagować na potrzeby zespołu. W tym artykule pokażemy, w jakich obszarach AI może realnie odciążyć Cię w Twojej codziennej pracy. Automatyzacja powtarzalnych zadań W codziennej pracy office manager często zajmuje […]
Czytaj dalej >
2025-06-25
Jak i kiedy prosić przełożonego o wsparcie?
Jako office manager masz często dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji, ale nie raz oznacza to także spory zakres obowiązków. Ogromna liczba zadań może przytłoczyć każdego niezależnie od ilości lat doświadczenia – jest to naturalne, nie jesteśmy robotami i każdy ma swoje granice. Czasem zadania po prostu wykraczają poza zakres Twoich kompetencji lub obowiązków. Jednak zwrócenie […]
Czytaj dalej >
2025-06-11
Cyfrowy obieg dokumentów: rola office managera w transformacji biura
W dobie cyfryzacji coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie cyfrowego obiegu dokumentów (DMS). To nie tylko moda, ale realna potrzeba usprawnienia pracy, zwiększenia bezpieczeństwa danych i obniżenia kosztów operacyjnych. Zwykle to office manager pełni główną rolę w całym procesie wdrażania. Dlaczego cyfrowy obieg dokumentów? Tradycyjny obieg dokumentów generuje szereg problemów: trudności w odnajdywaniu dokumentów, […]
Czytaj dalej >
crossmenuarrow-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram