Wymogi korporacyjnego klienta, a ekipa sprzątająca Czystego Efektu

Klient: Duże centrum outsourcingu, zatrudniające 4 tysiące osób w Krakowie

Zadanie Czystego Efektu: Sprzątanie biurowców tworzących centrum outsourcingu o powierzchni biurowej blisko 40 tys. mkw. 

Nasz 20 osobowy zespół pracowników sprzątających pracował na dwie zmiany, sprzątając kompleks biurowców na krakowskim Ruczaju. Byliśmy odpowiedzialni za utrzymanie czystości biur, łazienek, chillroomów czy gameroomów.

Z czym musieliśmy się mierzyć podczas tego zlecenia?

  • Pracowaliśmy w międzynarodowym środowisku, w godzinach pracy osób przebywających w biurach. Pracownicy centrum outsourcingu to mieszanka różnych kultur, języków i stylów pracy. Nasi pracownicy musieli wykazać się dużą elastycznością i wyczuciem pracując w tak zróżnicowanym otoczeniu. 
  • Pracując dla takiego klienta byliśmy częścią międzynarodowej korporacji, do której zasad musieliśmy się dostosować. Nasi pracownicy musieli mieć dedykowany ubiór, specjalne wejściówki czy pracować zawsze po dwie osoby.
  • Codziennie nasz koordynator kontraktu odbywał specjalne sprawdzające spacery („walki”) po biurze z klientem, podczas których dostawaliśmy komentarz co do naszego sprzątania. 
  • Procedura wprowadzania pracownika na obiekt była bardzo skrupulatna. Odbywały się specjalne szkolenia, a pracownik dostawał swoją imienną wejściówkę. Na szczęście nasza kadra sprzątające była stała i tylko kilka razy przez 4 lata pracy z tym klientem musieliśmy zastąpić pracownika. Dzięki rozbudowanej sieci pracowników zrobiliśmy to błyskawicznie, bez żadnych opóźnień w pracy.
  • Dla klienta jednym z kluczowych argumentów za zatrudnieniem naszej firmy była możliwość obniżenia składek na PFRON. Czysty Efekt spełnia kryteria i może udzielać klientom ulg w zakresie składek na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Sprawdź czym jest PFRON i co zrobić żeby zyskać ulgę.

Udostępnij
linkedin 2
Preview post
Jesteśmy na LINKEDIN!